Veelgestelde vragen
Op deze pagina vindt je wellicht de antwoorden op je vragen over contact met ons CRO-bedrijf. Lees de FAQ’s per categorie:
Algemeen
Checklist
Audit
Bestelproces
Garantie
Overig
Op deze pagina vindt je wellicht de antwoorden op je vragen over contact met ons CRO-bedrijf. Lees de FAQ’s per categorie:
Hulz biedt op dit moment 3 verschillende online conversie checklists aan die direct bijdragen aan je online omzet. Handig opgedeeld in de belangrijkste online marketing aspecten: De Social Commerce Checklist, de Klantreis Checklist en de Website Conversie Checklist.
Jazeker, wij bieden 3 verschillende audits aan die jouw bedrijf naar het volgende niveau tillen. De E-Commerce Audit, de Social Commerce Audit, en Community Commerce Audit. Kies de audit die voor jouw bedrijf op dit moment relevant is en dan doen wij de rest.
Zonder additionele informatie kun je niet zeggen of CRO (Conversie-optimalisatie) of SEO (Zoekmachineoptimalisatie) belangrijker is. Dit hangt af van de persoonlijke situatie van jouw bedrijf. CRO zorgt ervoor dat je het aantal daadwerkelijke aankopen verhoogt. SEO zorgt ervoor dat webpagina’s beter scoren binnen zoekresultaten. CRO is toepasbaar op meerdere online marketing kanalen en heeft daardoor onze voorkeur.
Met SEA – zoekmachine-advertenties kun je adverteren binnen Google dan sta je vrij hoog bovenaan, tot je budget op is. Door SEO toe te passen krijg je organische pagina’s hoger in Google, maar dat werkt niet als het op cruciale punten misgaat. Bij hulz focussen we op de digitale zichtbaarheid en conversie-optimalisatie van jouw bedrijf. Door dit correct toe te passen kan Google niet meer om jouw bedrijf heen.
Als je al bezoekers krijgt, wil je dat die converteren in een lead of als aankoop. Door scherp te stellen welke hindernissen een potentiële klant tegen kan komen vergroot je die kans. Wij bij hulz hebben verschillende Conversie Checklists als product te koop. Met deze checklists kun jij zelf aan de slag met de online omgeving (website, webshop, klantreis, social media kanalen) van je bedrijf.
Inzicht in je customer journey of klantreis is cruciaal. Je klanten bevinden zich online in verschillende fases. Deze fases kun je optimaliseren. Het optimaliseren van je digitale klantreis draagt bij aan je uiteindelijke verkopen of resultaten. Je kunt de klantreis van jouw bedrijf zelf simpel stap-voor-stap in kaart brengen met onze Klantreis Checklist.
Variërend van welke checklist voor jouw bedrijf op dit moment de beste keuze is, ontvang je in jouw persoonlijke checklist +130 tot +200 cruciale checklist punten. Ieder punt draagt bij aan je conversie, inzicht of omzet genererende online marketing taken.
Alle complexe marketingpraktijken opgedeeld in simpele stappen. Daarnaast zie je in één handig overzicht de mogelijke impact op je conversies en de prioriteit voor jouw bedrijf. Na het doorlopen van de checklist ontvang je strategische punten om verder mee aan de slag te gaan.
Onze checklists zijn er voor iedereen met een website, webshop, dienst of product. De Social Commerce Checklist focust zich op het verkopen via Social Media kanalen. Met de Klantreis Checklist loop jij jouw complete customer journey door. De Website Conversie Checklist zorgt ervoor dat je webshop of website meer klanten oplevert.
Jazeker, de checklist is & blijft helemaal van jou. We bieden de checklist standaard via Google Spreadsheets aan. De Checklist staat dan in je persoonlijke Google Drive. Je kunt er ook voor kiezen om de checklist als (offline) Excel bestand te ontvangen.
Je kunt op hulz.nl veilig betalen met iDeal, Creditcard, PayPal, Apple Pay en Bancontact.
Zodra je betaling gelukt is ontvang je gelijk de link naar je persoonlijke checklist. Je kunt dus gelijk aan de slag gaan met het verbeteren van je website, klantreis, social commerce of webshop conversie.
Het audit proces bestaat uit een intake, het onderzoek en het resultaat. We beginnen na de audit-aanvraag met een Intake. Zo komen wij erachter wat jouw bedrijfsdoelen zijn. Daarna gaan wij aan de slag met het onderzoek. Uiteindelijk presenteren wij (face-to-face of online) het resultaat. Daarna mag jij met het Plan van Aanpak aan de slag!
Wij bieden de volgende 3 audit-opties aan: e-commerce audit, social commerce audit, en community commerce audit. Andere opties bieden wij op dit moment niet aan – omdat we zo de focus houden op ons specialisme.
Een audit kun je zien als een externe keuring die je grootste kansen en verschillende risico’s inzichtelijk maakt. Een audit van hulz zorgt niet voor meer uurtje-factuurtjes maar geeft je een plan van aanpak waar je zelf mee aan de slag kunt.
Ja, indien er capaciteit is komen wij ook intern bij jouw bedrijf langs. We werken via een uurtarief in een straal van 50 kilometer vanaf Drenthe – de Wijk. Lees hier meer over de mogelijkheden.
Een audit is niet bedoeld om direct resultaat op te leveren. Vaak zijn bepaalde inzichten vanuit een audit enorm waardevol voor bedrijven. Het navolgen van de inzichten bepaald uiteindelijk het resultaat.
Daar hoef jij je geen zorgen voor te maken. Wij tekenen jouw NDA (Non-Disclosure-Agreement) of jij tekent die van ons. Alles wat we bespreken of ontdekken valt onder geheimhouding.
Zodra je de keuze gemaakt hebt om aan je website, webshop, klantreis of social commerce te werken klik je op de link van je bestelbevestiging. Zo ontvang jij direct je checklist als Spreadsheet in GoogleDrive of als downloadbaar Excel bestand.
Een audit kun je zien als een samenwerking met hulz en heeft meer informatie nodig. Daarom behandelen we iedere audit-aanvraag individueel om zo veel mogelijk waarde als mogelijk te kunnen bieden. Begin hier je aanvraag.
Op dit moment is er geen gratis proefversie of demo beschikbaar. Iedere checklist-pagina biedt een sneakpeek van de checklist waar de webpagina over gaat. Zo krijg je een complete indruk van wat je te wachten staat.
We optimaliseren onze checklist voortdurend uit feedback of door marktupdates. Je koopt altijd de meest actuele versie. De punten die bijvoorbeeld 3 maand na aankoop, aan de checklist worden toegevoegd heeft jouw versie niet. Wij focussen op waardevolle informatie die op het moment van aankoop relevant is.
Je kunt de checklist gebruiken als Spreadsheet in GoogleDrive of als Microsoft Excel bestand. Zo kun je de checklist op al jouw apparaten gebruiken. Je kunt de checklist ook downloaden en bewerken als .PDF bestand en uitprinten.
Privacy en beveiliging van gebruikersdata is cruciaal. De checklist ontvang je standaard in je persoonlijke GoogleDrive omgeving, waar de checklist wordt opgeslagen in beveiligde datacenters om gevoelige informatie te beschermen.
Omdat we zeker zijn van onze kwaliteit. Als jij niet tevreden bent willen we horen wat er mis is en pakken we dat aan. Je krijgt binnen 2-4 werkdagen je geld teruggestort. Mocht het toch langer duren horen we dat graag via: klacht@hulz.nl
Wij hebben beperkte technische ondersteuning beschikbaar. Wij kunnen bijvoorbeeld niet ‘in’ jouw Google Drive kijken. Mocht er iets niet werken hebben we vaak een snelle oplossing. Mocht je vragen hebben over de inhoud dan staan we uiteraard voor je klaar.
Jij bent in controle over jouw persoonlijke checklist. Wij raden aan om de checklist in een online omgeving zoals Google Drive op te slaan (standaard na aankoop). Zo heb je altijd toegang tot je checklist. Mocht je de checklist binnen 14 dagen kwijtraken horen we dat graag via hallo@hulz.nl
De checklist mag je delen met je team als het om dezelfde website of webshop domeinextensie gaat. Zodra je de checklist voor meerdere domeinen wil gebruiken, moet je een uitgebreide licentie afnemen. Een aanvraag doe je via licentie@hulz.nl
Het doorverkopen van de checklist is niet toegestaan. Als jij zelf een hulz checklist voor je klanten wilt gebruiken dien je een uitgebreide licentie af te nemen. Een aanvraag voor een uitgebreide licentie doe je via licentie@hulz.nl
Wij zijn het snelst bereikbaar voor vragen via WhatsApp. Mocht je langer dan een dag kunnen wachten kun je ons een mailtje sturen via vragen@hulz.nl
Conversie optimalisatie kan variëren in moeilijkheidsgraad, afhankelijk van verschillende factoren, zoals de complexiteit van de website of app, de mate van verkeer, het aantal gebruikersgedragingen dat moet worden geanalyseerd, enzovoort. Over het algemeen is het een specialistisch vakgebied dat kennis vereist van statistiek, psychologie, webdesign en marketing.
Ja, conversie optimalisatie kan door een individu worden uitgevoerd, maar dit vereist vaak een aanzienlijke hoeveelheid tijd en expertise. Als je niet bekend bent met het optimaliseren van websites, kan het raadzaam zijn om hulp in te schakelen van een professional zoals hulz.nl
Om goed te worden in conversie optimalisatie, is het belangrijk om kennis en ervaring op te doen in verschillende gebieden, zoals webdesign, analyse van gebruikersgedrag, psychologie en marketing. Het is ook belangrijk om op de hoogte te blijven van de nieuwste trends en technieken.
Onze checklists nemen je stap-voor-stap mee in het conversie optimalisatie proces. Zodat je niets vergeet en je gelijk de belangrijkste punten op kunt pakken voor je website of webshop.
Om te beginnen met conversie optimalisatie, moet je zwakke plekken identificeren. Dit kan worden gedaan door middel van een grondige analyse van het gebruikersgedrag, inclusief het bijhouden van statistieken zoals het bouncepercentage, de gemiddelde sessieduur, de conversieratio, enzovoort. Daarna kunnen er verschillende methoden worden toegepast om de conversie te verbeteren, zoals het testen van verschillende versies van de website, het optimaliseren van de laadtijd, het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid, enzovoort.
Conversie optimalisatie is geen gemakkelijke taak, maar het kan worden vereenvoudigd door een stapsgewijze benadering te hanteren en de juiste tools te gebruiken. Het vereist echter wel tijd en inspanning om succesvol te zijn.
Conversie optimalisatie is niet gratis, omdat het vaak specifieke kennis en expertise vereist, en er vaak kosten verbonden zijn aan het gebruik van verschillende tools en technieken. Onze checklists zijn een uitstekende keuze voor iedereen die zelf conversie optimalisatie wilt toepassen.
Mijn naam is Martijn van Hulzen en ik help bedrijven en ondernemers om met ChatGPT meer werk te verzetten in minder tijd.
In mijn van AI naar B traject zorg ik voor ChatGPT implementatie binnen jouw bedrijf. Daarnaast bied ik ChatGPT-training aan voor toonaangevende bedrijven
© 2024 hulz.nl - ik wens je een fijne dinsdag!
Je ontvangt de tips direct per e-mail.