1 checklist, 5 klantreis fases & 130+ punten.
EXTRA: Klantreis Template – gesorteerd op prioriteit & impact
⭐⭐⭐⭐⭐ 14 dagen lang: Niet goed geld terug garantie!
Na aankoop van jouw checklist niet 100% tevreden? Dan storten wij het aankoopbedrag gegarandeerd terug.
€155
Tijdelijke introductieprijs: Leer en doe het zelf! Bestel de checklist en loop de belangrijkste fases van je klantreis door:
€2100
Ontvang een gepersonaliseerde Klantreis Conversie Check voor de volgende fases:
Inclusief: check op 130+ verbeterpunten
Let op: Oplevering binnen 8 werkdagen
De digitale klantreis (engels: Customer Journey) is de virtuele reis die iedere willekeurige bezoeker aflegt op jouw website en marketing kanalen. Deze klantreis begint op het moment dat jouw klant je ziet of iets over jouw bedrijf, product of dienst hoort. De start van een klantreis kan bijvoorbeeld via een reclame beginnen of als je schoonmoeder over jouw product of dienst praat op een verjaardagsfeest. Door onze unieke klantreis conversie checklist kun jij op een simpele manier focussen op wat écht belangrijk is. De impact op conversies tijdens de individuele klantreis van jouw bedrijf.
Gemiddeld 9 dagen!
Wist je dat binnen een gemiddelde klantreis het ongeveer 9 dagen kan duren voordat er daadwerkelijk een aankoop wordt gedaan?
In die 9 dagen gebeurt er ontzettend veel. Het kan maar zo zijn dat je schoonmoeder je hele klantreis traject start op een verjaardagsfeest. Je potentiële klant gaat door verschillende fases heen. Deze 5 fases zijn de basis van jouw klantreis.
Wellicht ken je ze al vanuit het Engels: ”See, Wish, Think, Do, Care”: Zien, Wensen, Denken, Doen en Ervaren.
Clara, Fred en anderen hebben met mij samengewerkt
en raden mij aan via LinkedIn. Lees hun verhalen
DE
TALENTVOLLE
TWIJFELAAR
”Ik wil meer klanten bereiken en overtuigen met mijn portfolio.”
DE
DIGITALE
DROMER
”Ik wil mijn bezoekers omzetten in betalende klanten!”
DE
STILLE
STRATEEG
”Mijn online zichtbaarheid moet beter om meer klanten aan te trekken.”
Wat staat er nog meer in deze checklist? Álle andere dingen die jij je al een tijdje afvroeg.
In onze checklist leren we je meer dan de ‘basics’ van een klantreis. De checklist brengt jouw doelgroep in kaart, hoe je in de markt staat en van welke kanalen je gebruik moet maken. Je loopt iedere fase je klantreis door, check-na-check.
Zo ontdek jij hoe grote bedrijven handig gebruik maken van klantreis optimalisatie.
Door precies te weten in welke fase je bezoeker zich bevindt, kun je tactisch gebruik maken van verschillende marketingtrucjes.
Zo kun je er voor zorgen, dat potentiële klanten niet in een bepaalde fase blijven hangen.
Het is waarschijnlijk wel gezellig op jouw website of op je socials. Maar je wilt een potentiele klant niet onthouden van een mogelijke aankoop!
Hoe zorg je er nou efficiënt voor dat een klant van de DENKEN-fase (informeren) naar de DOEN-fase (kopen) gaat?
Door jouw individuele klantreis inzichtelijk te maken krijg je focus op wat écht verschil maakt voor je omzet.
… en dat is zonde van de omzet die je misloopt!
Daarnaast is een klantreis vrij simpel om op te zetten. Als je tenminste gebruik maakt van onze checklist!
Wel kan het lastig zijn om precies te weten wat er nou relevant is voor je klanten tijdens hun ontdekkingsreis.
Daarom hebben wij deze klantreis checklist bedacht. Dankzij onze klantreis checklist maken we dat lastige, juist iets makkelijker.
Je volgt simpel stap-voor-stap in je eigen tijd de klantreis checklist.
Deze klantreis checklist is helemaal van jou en niemand kan er bij, tenzij je de checklist met je team wilt delen. Hulz heeft deze klantreis checklist beschikbaar in GoogleDrive of als Excel bestand.
Zo kun je op ieder moment gemakkelijk opslaan, waar je bent gebleven tijdens het maken van deze klantreis checklist.
Dankzij onze klantreis checklist krijg je inzicht in je doelgroep en in welke fase die zich bevindt. Zo breng je stap-voor-stap je hele klantreis in kaart. Daarnaast weet je met behulp van deze klantreis checklist, gelijk wat de meest belangrijke punten van je klantreis zijn, die aangepast moeten worden. Zo zorg je voor een betere conversie tijdens je klantreis. Je ziet namelijk gelijk wat de impact van een checkpunt op je conversies is en wat de prioriteit van het klantreis checkpunt voor jouw bedrijf is. Met deze checklist hou jij de focus op wat écht een verschil gaat maken voor jouw klantreis.
Daarnaast kun je voor iedere fase op een andere manier adverteren. Veel bedrijven geven geld uit aan online advertenties zonder inzicht in de klantreis. Dat willen wij met deze checklist voorkomen. Door deze checklist te gebruiken voorkom je dat je advertentiekosten uitgeeft in een fase waar dat (nog) niet nodig is. Dat budget zou je in de fase moeten gebruiken waar het ook daadwerkelijk voor verkopen of binnenhalen van leads zorgt.
Nadat je jouw klantreis met deze checklist inzichtelijk hebt gemaakt, weet je precies waar de grootste conversie impact zit. Je ziet in 1 handig overzicht gelijk waar je het meeste effect op je klantreis kunt hebben. Verdoe geen tijd met randzaken, maar focus op de meest cruciale punten van je klantreis met onze checklist!
over de: Website Conversie Checklist
over de: Website Conversie Checklist
over de: Klantreis Conversie Checklist
over de: Website Conversie Checklist
over de: Social Commerce Checklist
over de: Website Conversie Checklist
over de: Website Conversie Checklist
Na je aankoop ontvang je direct een e-mail met de digitale checklist. Kies vervolgens tussen Google Drive of Excel, en ga meteen aan de slag om je conversie efficiënt te verbeteren!
Je ontvangt de checklist direct in je e-mail na het verwerken van je aankoop, zodat je snel aan de slag kunt met je taken.
Jazeker! Je hebt 14 dagen niet-goed-geld-terug garantie op al onze checklists. Zo heb jij 100% zekerheid en zo zorgen wij voor alleen maar blije klanten.
Jazeker, deze checklist laat je focussen op je customer journey -door de juiste focus spreek je nóg beter (en makkelijker) je doelgroep aan.
Tip: deze checklist kun je voor ál je online projecten, websites en webshops gebruiken!
De checklists is na aankoop van jou en wordt automatisch in je Google Drive of pc-downloads opgeslagen. Net als andere bestanden op je computer blijft de checklist van jou tot je het bestand verwijdert.
Dit hangt puur af van je persoonlijke ervaring en de huidige status van je website of webshop. In de praktijk zien wij dat je meerdere weken met de checklist bezig bent, omdat er zoveel waarde in zit.
Je maakt de checklist zelf voor je eigen bedrijf. Mocht je er niet uitkomen kun je ons altijd een berichtje sturen en helpen we je verder. Je kunt er ook voor kiezen om de ‘persoonlijke klantreis conversie check‘ te kopen, dan lopen we samen de checklist voor jouw bedrijf door.
Neem contact met ons op of kijk even op onze ‘Veelgestelde vragen‘ pagina.
Mijn naam is Martijn van Hulzen en ik help bedrijven en ondernemers om met ChatGPT meer werk te verzetten in minder tijd.
In mijn van AI naar B traject zorg ik voor ChatGPT implementatie binnen jouw bedrijf. Daarnaast bied ik ChatGPT-training aan voor toonaangevende bedrijven
© 2024 hulz.nl - ik wens je een fijne maandag!
Je ontvangt de tips direct per e-mail.
Je ontvangt de tips direct per e-mail.