WAAR HAAL JÍJ DE BESTE RESULTATEN?

E-commerce Audit

Tijdens deze audit stellen we scherp waar je website, webwinkel of webshop de beste resultaten haalt.

We gaan de focus leggen, waar het meeste resultaat behaald wordt.

Samengewerkt met:
hulz-werkt-samen-met-deze-partners-review

🏁 Klaar voor de Start?

WAT KRIJGT JE BEDRIJF DANKZIJ DEZE AUDIT:

Je bedrijf optimaliseren

VOOR WIE IS DEZE AUDIT?

Wordt de marktstandaard

Deze e-commerce audit is voor iedereen die de stap wil maken naar online verkoop.

Als uitbreiding van je huidige aanbod of echt als compleet nieuwe start. Er liggen genoeg kansen voor je klaar. Maar de juiste focus is het belangrijkste.

Waar haal jij het beste resultaat?

Waar liggen jouw grootste kansen?

Hoe wordt jij de marktstandaard?

…Door de juiste strategie te volgen!

Als laatste stap maken we een PLAN VAN AANPAK. Daarmee zorgen wij ervoor, dat je met onze begeleiding precies weet waar de echte kansen liggen. Er is altijd genoeg concurrentie – maar door de markt nét even anders te benaderen, kan jouw bedrijf een groot voordeel halen.

Lees over onze laatste case

Van restanten naar productuitbreiding!

Case resultaat van een online merchandiser (fankleding) met hun specifieke categorie Truien:

Vraagstelling die voortkwam uit de introductie meeting:
‘’We verkopen veel gangbare truien in de maten M & L. Door het snel veranderend aanbod zitten we met restposten.’’

Uitkomst MARKTKANSEN & BENCHMARKS analyse:
Restanten van truien in de maten XL & XXL zou je kunnen verkopen in een PLUSSIZE categorie, noem de categorie ‘’Grotere Maten’’. Daarna ga je via een verkoopkanaal selectieve advertenties draaien (in dit geval waren Facebook-advertenties het makkelijkst op te zetten). Deze advertenties draaien we puur op conversies voor het beste resultaat. We maken een extra advertentie die op hetzelfde moment draait, maar daar noemen we de categorie OVERSIZED. Zo zien we wat het beste werkt.

Daarnaast sluiten we fans van je pagina uit, zodat je echt op een nieuw klantsegment focust – omdat bij je huidige fans de grotere maten minder goed verkopen.

Zo creëer je een win-winsituatie! Jouw bedrijf komt van de restposten af én je vergroot je doelgroep.

e-commerce-audit-reviews-en-productinformatie-hulz

PLAN VAN AANPAK & RESULTAAT

Wij denken nét iets verder.

Plan van Aanpak:

De bovengenoemde (tijdelijke) oplossing werkt voor het huidige bestand. Maar hoe zorg je ervoor dat je eigen aanbod ook in de toekomst efficiënter wordt? Daarvoor volgde de volgende conclusie & ons advies;

De vraag naar het aanbod is er. Met name voor de meest voorkomende maten M & L. Ga in gesprek met een PoD (Print on Demand) optie, voor een selectie van je aanbod. Ga een ‘trial’ (probeer proces) aan met de PoD optie die voor jou een vergelijkbare kwaliteit kan aanbieden. Je wilt niet dat nieuwe klanten of terugkerende klanten (herhaalaankopen) iets merken van de veranderingen op de achtergrond.

RESULTAAT:

Door het huidige productieproces te veranderen kun je nog steeds categorieën testen & uitbreiden van een PLUSSIZE of OVERSIZED categorie als je dat wilt. Maar je lost hiermee heel concreet het probleem van je bedrijf op.

Daarnaast wordt je bedrijf flexibel, kun jij sneller op trends inspelen en kun je voor jezelf je doelgroep duurzaam uitbreiden.

Verbeter zelf je conversie!

Zelf aan de slag met het verbeteren van je webshop of website? Check onze Online Conversie Spiekbrief!

*Unieke hulz.nl garantie: ⭐⭐⭐⭐⭐ 14 dagen lang, niet goed geld terug garantie!

hulz-website-conversie-checklist-wit
Gratis

Download hier je ChatGPT tips:

Je ontvangt de tips direct per e-mail.

Gratis

Leer hoe je een eigen GPT bouwt:

Je ontvangt de tips direct per e-mail.